Piszą inni
Właściciel Biedronki przejmie sieć Piotr i Paweł?
Polska sieć marketów Piotr i Paweł najprawdopodobniej zmieni barwy na portugalskie. Zwycięzcą wyścigu o przejęcie między Jeronimo Martins a Auchan ma być właściciel Biedronki.
Więcej informacjiKE o najlepszych praktykach dla handlu detalicznego
Komisja Europejska przyjęła komunikat w sprawie europejskiego sektora detalicznego odpowiadającego potrzebom XXI wieku. Dokument prezentuje, jakie przeszkody sektor handlu detalicznego napotyka na swojej drodze do rozwoju oraz proponuje najlepsze prakt
Więcej informacjiTesco zamyka sklepy
Tesco poinformowało pracowników o planach zamknięcia trzech sklepów, które przynoszą straty. Zamknięte zostaną sklepy: Wrocław Paprotna, Kalisz Wojska Polskiego i Warszawa Toruńska.
Więcej informacjiNiemcy nielegalnie pomagały swoim firmom. KE wzywa Berlin do odzyskania pieniędzy
Berlin musi odzyskać przyznaną kilka lat temu nielegalnie pomoc firmom związanym z energetyką. Komisja Europejska wydała decyzję dotyczącą działalności w latach 2012 - 2013.
Więcej informacjiCentra handlowe w dołku przez zakaz handlu
Sklepy odzieżowe oraz galeryjne restauracje czy kina to najwięksi poszkodowani obowiązujących od marca nowych zasad pracy w dni wolne.
Więcej informacjiBadanie europejskiego handlu detalicznego
W 2018 roku w 28 krajach członkowskich Unii Europejskiej nominalny wzrost obrotów w stacjonarnym handlu detalicznym wyniesie 2,1 proc.
Więcej informacjiUSA kontra Chiny
Jeszcze w weekend wydawało się, że Chiny i USA są na dobrej drodze do porozumienia handlowego, które zmniejszy ryzyko wybuchu wojny handlowej.
Więcej informacjiWspółczesna kolonizacja
Bogate kraje UE łamią sobie głowę, dlaczego biedni członkowie Wspólnoty nie okazują wdzięczności za okazaną finansową pomoc. Z wyjaśnieniami pośpieszył polski premier.
Więcej informacjiDino warte już ponad 10 mld zł
Akcje handlowej spółki po wynikach kwartalnych zwyżkują dziś nawet o 10 proc. Na środowej sesji kapitalizacja Dino Polska przekroczyła 10 mld zł.
Więcej informacjiSieci handlowe muszą wywoływać uczucia i emocje
Konsumenci lubią wracać do sklepów, które wywarły na nich pozytywne wrażenie. Dlatego położenie większego nacisku na uczucia i emocje to wyzwanie stojące przed sieciami handlowymi
Więcej informacjiKategorie aktualności
Aktualności |
Piszą inni |