Aktualności


10 września 2021

Jak podbić azjatycki rynek online?

Coraz więcej polskich marek decyduje się na podbój azjatyckiego rynku online. Samo pojawienie się na platformach e-commerce nie gwarantuje jednak sukcesu.

Więcej informacji
06 sierpnia 2021

Wszystko, co musisz wiedzieć o spółce z o.o.

Jedną z dostępnych form prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce jest spółka z o.o. Z uwagi na swoją odrębną osobowość prawną, stanowi bardzo popularną formę prawną przedsiębiorstwa. Co warto wiedzieć przed jej założeniem?

Więcej informacji
23 lipca 2021

Pakiet e-commerce szansą na rozwój polskich sklepów internetowych

Nowe zasady rozliczania VAT weszły w życie z początkiem lipca tego roku. Nowelizacja ustawy „ukróciła” tanie zakupy na platformach e-commerce spoza UE, takich jak AliExpress. Większe znaczenie ma jednak dla przedsiębiorców.

Więcej informacji
02 czerwca 2021

Raport: Mechanizmy zakupowe bliskie konsumentom

Wybuch pandemii przeniósł zakupy modowe do świata online. Zmuszeni do odnalezienia się w nowej sytuacji byli nie tylko konsumenci, ale i sklepy internetowe. Czy udźwignęli tę zmianę?

Więcej informacji
02 czerwca 2021

Primavera Parfum rozwinie sprzedaż marki biżuteryjnej MUA by Hartman w Internecie

Primavera Parfum poszerzyła portfolio swoich klientów o nowy podmiot. Jeden z wiodących dystrybutorów e-commerce w Polsce podpisał umowę handlową z marką ręcznie robionej biżuterii MUA by Hartman. Zakres współpracy obejmuje wsparcie sprzedaży

Więcej informacji
11 lutego 2021

Tłusty Czwartek nie pomoże na chudy rok branży piekarniczo-cukierniczej

W Tłusty Czwartek przed cukierniami ustawiają się kolejki chętnych i nie odstraszają ich ani pogoda, ani trochę wyższe ceny tego dnia. Tradycja powoduje, że Polak z tej okazji potrafi w jeden dzień zjeść kilka pączków – w minionym roku był

Więcej informacji
02 lutego 2021

Prawie połowa Polaków kupuje na zapas. To najwyższy wynik w Europie

46 proc. Polaków, a więc aż o 5 p.p. więcej niż miesiąc temu, kupuje więcej niż jest w stanie zużyć na bieżąco. To najwyższy wynik w historii ankiety Global State of the Consumer Tracker, przeprowadzanej cyklicznie przez firmę doradczą Delo

Więcej informacji
28 stycznia 2021

Warzywa i owoce w Biedronce bardziej lokalne i bardziej zrównoważone

Biedronka stawia na współpracę z lokalnymi polskimi producentami warzyw i owoców. Na koniec 2021 roku 90% sprzedaży tych warzyw i owoców, które są uprawiane w Polsce, będzie pochodzić od krajowych producentów.

Więcej informacji
03 czerwca 2020

Kampania "PGE Polskie - kupuję to!"

Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.

Więcej informacji
28 kwietnia 2020

Branża dóbr konsumenckich powinna być gotowa do działania w rzeczywistości powirusowej

Jednym ze skutków obecnego kryzysu gospodarczego może być zamykanie nierentownych placówek handlowych oraz konsolidacja rynku.

Więcej informacji

Przejdź do strony:

1 2 3 4 5 6 7

Kategorie aktualności

Aktualności
Piszą inni