Strategiczne partnerstwo Szopi.pl i PepsiCo

05 lutego 2019, godz. 11:51, 51 wyświetleń  

A A A

Polski serwis zakupowy Szopi.pl rozpoczął współpracę z PepsiCo, jednym z największych producentów napojów i przekąsek na świecie. Firmy zamierzają organizować akcje promocyjne, a także wspólnie działać na rzecz rozwoju e-handlu i marketingu cyfrowego w Polsce. Umowa z PepsiCo jest jedną z trzech znaczących, które w ostatnich tygodniach zawarli właściciele Szopi. 

Jednym z postanowień zawartej między partnerami umowy jest współpraca mentorska w zakresie marketingu, reklamy, wsparcia sprzedaży oraz e-commerce. Obejmuje to wspólne sesje mentorskie, inspiracyjne oraz kreatywne, w ramach których strony będą dzielić się doświadczeniami oraz informacjami dotyczącymi rynku, w tym efektów przeprowadzanych akcji (np. promocji, samplingów, i innych).

Właśnie trwa pierwsza akcja konsumencka, w ramach której klienci Szopi.pl, którzy za pośrednictwem serwisu zakupią dwa opakowania napojów Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Lime, Pepsi Cherry o pojemności, m.in. 1,75l otrzymają wraz z zakupami niespodziankę – oryginalną szklankę Pepsi. Jest to jedna z trzech szklanek Pepsi z limitowanej kolekcji zainspirowanej latami  40., 50. i 90. XX wieku. Organizatorem promocji jest Szopi.pl, promocja trwa od 21 lutego do wyczerpania zapasów. 

– W najbliższym czasie planujemy więcej takich akcji. Nasze działania mają na celu zwiększenie zaangażowania klientów, korzystających z zakupów online, jak i robiących zakupy w sklepach tradycyjnych – powiedział Marek Noster, współtwórca Szopi.pl. – Umowa z PepsiCo ma dla Szopi.pl ogromne znaczenie. Dzięki niej nasi klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert promocyjnych, a dla Pepsi jest to okazja do silniejszego zaistnienia w obszarze e-commerce – dodał Zbigniew Płuciennik, współtwórca i CEO Szopi.pl. 

– Współpraca z Szopi.pl to kolejny dowód na to, że PepsiCo dąży do wzmacniania swojej pozycji w różnych kanałach dotarcia do konsumentów, a w drodze do realizacji tego celu staramy się identyfikować partnerów oferujących niecodzienne rozwiązania. Te najczęściej zaoferować mogą dynamiczne polskie start-upy, a my jesteśmy otwarci na taką współpracę z partnerami – powiedziała Iwona Wojna, eCommerce Manager w PepsiCo .

Jak działa Szopi.pl

Aby skorzystać z usługi wystarczy wejść na stronę www.szopi.pl przez przeglądarkę na komputerze lub smartfonie i od razu rozpocząć zakupy w sklepach takich jak Biedronka, Lidl, Carrefour, Auchan czy Tesco. W ten sposób tworzy się lista zakupów, a specjalnie przeszkolony Szoper realizuje ją w imieniu klienta. Podczas zakupów możliwe jest zamówienie produktów z więcej niż jednego sklepu. Jeżeli w danym sklepie brakuje czegoś z listy, przedstawiciel Szopi.pl kontaktuje się z klientem i uzgadnia, co kupić w zamian. Jeśli okaże się, że klient zapomniał zamówić jakiegoś produktu, to może zadzwonić do Szopera, aby ten dodał pozycję do koszyka.

Obecnie zakupy z Szopi.pl mogą robić mieszkańcy Warszawy, Krakowa i Wrocławia. W grudniu serwis podpisał umowę z Carrefour, a także z Twisto, fintechem dzięki któremu masz 21 dni na zapłacenie za zakupy.