Aktualności

Sobota dla Polski, czyli szansa na szybszy rozwój gospodarczy
Rozpoczynająca się kampania społeczna „Wybieram 590 – sobota dla Polski” zachęca Polaków do wybierania podczas codziennych zakupów rodzimych produktów i usług.
Więcej informacji
Giełda rozwija handel. Gwarancje pochodzenia energii coraz bardziej pożądane
Niska cena energii elektrycznej jest ważna, ale nie tylko. Coraz więcej inwestorów chce kupować w Polsce zieloną energię, ponieważ tego oczekują od nich odbiorcy ich produktów.
Więcej informacji
E-commerce motorem napędowym polskiego rynku magazynowego
Rozwój e-handlu ma coraz większy wpływ na rozwój sektora nieruchomości przemysłowych. Źródła należy doszukiwać się w zmianie naszych przyzwyczajeń zakupowych – popularyzacja e-commerce zrewolucjonizowała operacje logistyczne w magazynach.
Więcej informacji
Carrefour otwiera w Warszawie innowacyjny sklep samoobsługowy w formacie convenience
Sieć Carrefour uruchomiła pierwszy sklep w innowacyjnym formacie samoobsługowym, który powstał w odpowiedzi na potrzeby polskiego rynku.
Więcej informacji
Handel 4.0 zwiększa lojalność klientów
Prawie połowa konsumentów deklaruje, że urządzenia elektroniczne ułatwiają im zakupy w sklepach stacjonarnych.
Więcej informacji
Sztuczna inteligencja przechytrzy zakaz handlu w niedziele?
Rozwiązania technologiczne z obszaru IoT będą stopniowo pojawiały się w środowisku zakupowym, podnosząc jakość obsługi klientów. I tak np. inteligentne półki będą informowały pracowników sklepów o braku towarów.
Więcej informacji
Adam Abramowicz, rzecznik MŚP: To ostatni dzwonek, żeby uratować polski handel!
- Dziś już tylko 25 proc. handlu w Polsce stanowią małe i średnie polskie sklepy, a reszta to duże sieci zagraniczne. Niestety, to już chyba ostatni gwizdek, żeby ratować polski handel! - mówił podczas 12. Kongresu Rynku FMCG 2019 Adam Abramowi
Więcej informacji
Polacy chętnie korzystają z narzędzi cyfrowych, podejmując decyzje zakupowe
W jakim stopniu Polacy wspierają się technologiami cyfrowymi w trakcie podejmowania decyzji zakupowych? Zdaniem ekspertów firmy doradczej Deloitte podczas sześciu na dziesięć wizyt w sklepie stacjonarnym klienci wykorzystują urządzenia elektronicz
Więcej informacji
Brak rekomendacji zmian ws. ograniczenia handlu w niedziele
Dziś Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii poinformowało, że nie rekomenduje zmian ws. ograniczenia handlu w niedziele. Co na to biznes? Komentarz Jakuba Sobczaka, eksperta sektora Handlu i Usług, DNB Bank Polska S.A.
Więcej informacji
Unimil stawia na rozwój e-commerce. Primavera Parfum głównym partnerem projektu
Firma Unimil mocno inwestuje w rozwój swoich marek w kanale e-commerce. W tym celu nawiązała strategiczną współpracę z Primavera Parfum, liderem dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health.
Więcej informacjiKategorie aktualności
Aktualności |
Piszą inni |