Aktualności

Połowa Polaków planuje zakup prezentów w sklepach internetowych
Z roku na rok udział e-commerce w handlu rośnie. Nie omija to również zakupów robionych z myślą o Bożym Narodzeniu.
Więcej informacji
Lidl i Biedronka mają problem
Polska konkurencja rośnie jak na drożdżach. Sieć Dino pobija giełdę.
Więcej informacji
Ludzie nie wiedzą, że Morliny to Chińczycy. Myślą, że to polska, rodzinna firma.
Jeśli w sieciach handlowych miałaby powstać polskie półki, to liczba znanych firm, które miałaby wprowadzić na nie swoje produkty jest bardzo mała.
Więcej informacji
Polscy konsumenci coraz częściej chcą wiedzieć, co się dzieje z pieniędzmi.
Zastanawiają się czy zostają one w kraju, czy wypływają za granicę - mówi w rozmowie z PAP dr Joanna Szalacha-Jarmużek z Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu.
Więcej informacjiPatriotyzm konsumencki - jak robić to dobrze?
Hasło patriotyzmu konsumenckiego jest dziś bardzo popularne. Jednak szczere intencje polityków i organizacji pozarządowych mogą przynosić skutek odmienny od zamierzonego.
Więcej informacji
Poseł PiS proponuje, aby na paragonie oznaczać polskie produkty.
Jarosław Gonciarz proponuje, aby na paragonach umieszczony był specjalny symbol oznaczający kraj produkcji.
Więcej informacjiPolskość to zaleta
Najnowsze badania przeprowadzone przez CBOS wykazują, że coraz więcej Polaków zwraca uwagę na pochodzenie produktu podczas codziennych zakupów.
Więcej informacji
Sklepy Społem rzucają wyzwanie McDonalds's.
Bar bistro będzie oferował tradycyjną polską kuchnię. Nie zabraknie rosołu, barszczu, schabowego, a ponadto surówek, sałatek i dań bezmięsnych.
Więcej informacji
Orlen będzie sprzedawać na stacjach produkty pod własną marką
PKN Orlen wprowadza do sprzedaży na swych stacjach paliw pierwszy produkt pod marką własną, który będzie dostępna od 1 listopada.
Więcej informacji
W niedzielę po mięso na CPN?
Biedronka przy każdym Orlenie, Lidl przy każdym Lotosie? Zakaz handlu może rozkręcić nowy biznes.
Więcej informacjiKategorie aktualności
Aktualności |
Piszą inni |